marți, 15 mai 2007

noroc!

un bun amic, de cate ori stranuta si i se ura "noroc!" replica: "sanatate, ma, ca noroc au toti prostii!"...
de o saptamana jumate` merg cu metroul... ma uit la oamenii din jurul meu... sunt mai atent la femeile frumoase si la cei cu ziare (de obicei astea sunt pe bani)... si unii si altii, din pacate, coboara inainte de a-i studia indeajuns... norocul meu ca imediat urca alte femei frumoase si alti oameni cu ziare...
mai sunt si alte tipuri de oameni in metrou: studenti, care intre doua statii mai citesc un curs; copii, care pana la gradinita mai repeta o data poezia pentru serbare; oameni imbracati la costum, carand dupa ei geanta cu laptop-ul...
si m-am gandit: oare cati dintre ei sunt genii? cati dintre ei au sau vor avea o viata mediocra, desi ar putea fi astronauti, presedinti, actori, scriitori?... oare cati n-au noroc in viata?
ganditi-va cati copii din cine stie ce fund de sat ar putea canta dumnezeieste la pian sau ar putea deveni mari inventatori! cei mai multi dintre ei nu au vazut niciodata un pian si nu se duc la scoala (cel mult opt clase!)...
ganditi-va cate femei frumoase vedeti pe strada care ar putea fi top-modele, actrite!
ganditi-va ca, in locul lui basescu sau al celor 322 ar putea fi altii, mult mai capabili, dar care acum traiesc banal, undeva, intr-un orasel de provincie...
ganditi-va ca la eurovision ne-ar fi putut reprezenta o voce care acum se aude doar pe camp, vara, la seceris...
ganditi-va ca, in fiecare zi, treceti pe langa oameni care, poate, ar fi avut o alta viata daca ar fi avut un dram de noroc... sau cum i se mai zice: SANSA!
m-am hotarat! am sa las deoparte prejudecatile si am sa acord fiecarui om din jurul meu o sansa! nu stiu daca am sa ma pot tine de promisiune... dar daca imi iese, urmatoarea promisiune pe care o fac este ca am sa slabesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu