marți, 8 mai 2007

un junghi banal...

...si AZI m-am trezit devreme... pe la 9... pentru mine asta e devreme... nevasta-mea era deja plecata la serviciu... ea la 7 jumate e deja la serviciu... si AZI a fost... nu stiu cum reuseste!
evident, nici AZI nu aveam chef sa ma ridic din pat... dar spre deosebire de alte dati, AZI parca m-am urnit ceva mai usor... nu stiu ce-o fi fost cu mine... ma rog... da` tot juma` de ora am pierdut in baie, cu mari pauze intre pipi, spalat pe fata, dus... ca de fiecare data... si AZI a fost la fel... nici AZI n-am mancat nimic dimineata... de lene, ca de obicei...
cand a sunat ceasu, pe la 9 jumate, eram deja imbracat... AZI ceasu a sunat degeaba... si daca tot eram imbracat, am plecat la serviciu...
cu metrou, ca AZI masina mea e in service...
la birou nici AZI nu prea era mare agitatie cand am ajuns... aveam cate ceva de facut pana la 1 jumate, cand aveam altceva de facut :-) Doina iar nu dormise toata noaptea, ca a stat la montaj... asa ca si AZI era obosita... am hotarat sa mergem sa bem o cafea, alaturi, la cafenea...
la 1 jumate am plecat catre studio, unde si AZI aveam programati actori la casting... asta trebuia sa fac la 1 jumate... si AZI... ca si ieri, ca si maine...
o actrita ne-a povestit o intamplare super haioasa: intr-un troleibuz... cateva tiganci cu plozi in brate... plozilor le atarnau mucii... una din ele avea o umbrela... afara soare... la un moment dat tiganca "h`auite, fa, numa io si Ciarli Ciapli ce mai h`avem umbrela!"...
un copil de fo 5 ani ne-a spus ca "prietenie e atunci cand ai incredere in cineva!"... de aia mi-e frica sa fac copii: daca as avea unul din asta acasa, intr-o luna m-ar pune pe cric! iti sta capu cate stiu astia mici din ziua de AZI!
m-am intors la birou... si AZI am fost singur cuc in birou...
pe la 7 am plecat spre casa... tot cu metroul, ca masina nu e gata! in jurul meu oamenii trec grabiti, care incotro... deh, pe unde o avea treaba fiecare... nu ma cunosc! nici eu nu ii cunosc! merg repede...
in cutia de scrisori am gasit doua facturi...
ma cam doare spatele... parca e un junghi... o fi de la mersul pe jos, de la statul in picioare in metrou... ce l-o fi apucat AZI?

AZI a fost ziua mea... am implinit................ 30 de ani!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu