luni, 12 iulie 2010

cu parere de rau...

noaptea, pe bulevardul drumul taberei urla motoare super turate, iar la curbe rotile trosnesc... noroc ca nu si-au cumparat tramvaie, ca ar fi trosnit sinele... ma trezesc de fiecare data si adorm la loc cu parere de rau ca nu s-a auzit si o bubuitura puternica...
dimineata in lift miroase greu a fum de tigara de la vecinul care a coborat inaintea mea... imi tin respiratia si ies din bloc cu parere de rau ca nu aud preotul cantand "vesnica pomenire" la niciun etaj...
in trafic, o ceafa groasa care se continua cu un om, inconjurata cu un lant inimaginabil de gros, intoarsa foarte probabil curand din concediu dintr-o tara cu mult soare (judecand dupa culoarea pielii... sau nu... in sfarsit, nu judec pe nimeni), conducand agresiv un bmw-u imi taie calea si ma injura... ma uit dupa el cu parere de rau ca n-am vazut inca pe viu cum un om face Atac Vascular Cerebral (cuvantul "cerebral" face parte doar din denumirea stiintifica, fara sa aiba nimic altceva de-a face cu situatia descrisa)...
la pranz, la stiri vad bugetarii dansand dansul pinguinului in piata victoriei... schimb canalul, cu parere de rau ca n-a cazut guvernul si becali nu e presedinte... da` mai am o speranta cu dan diaconescu...

2 comentarii:

  1. Gabi, au inceput fostii colegi de facultate, sa incerce organizarea unei intalniri de 10 ani de la absolvire, ce parere ai?

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. o parere buna...
    omul, fiinta sociala, chiar si in vremuri de restriste, trebuie sa interactioneze cu semenii...
    deci, le urez succes!

    RăspundețiȘtergere