marți, 5 octombrie 2010

confuzie

isi stranse capul in pumni si privi in pamant, leganandu-se... la un moment dat ridica usor privirea, sperand sa nu mai fie acolo... furios, rabufni:
- cine esti? cine esti tu? si de ce apari numai cand televizorul e stins?
conturul din ecran parea ca-l sfideaza... se incapatana sa existe, dar refuza orice dialog...
striga din nou:
- vorbeste! spune-mi cine esti?!
- dar tu cine esti?
a tresarit... ranji satisfacut... "ai cedat, in sfarsit!"...
- nu ma lua cu din astea... nu ocoli raspunsul... n-ai sa scapi...
- bine... barbat, treizeci si.....
- nu, nu, nu, nu, nu, nu.......... vad si eu ca esti barbat... si nici varsta nu e greu de ghicit... nu asta te-am intrebat...
- atunci ce vrei sa stii? intreaba-ma...
ramase cateva clipe tacut...
- stiu ce incerci sa faci...
isi prinse din nou capul in pumni...
- vrei sa-mi faci rau?
- mmm... nu cred...
- ce raspuns e asta?
- ai altul?
- nu eu trebuie sa raspund... eu intreb!
incerca sa plece din fata televizorului... se intoarse brusc, luminat de urmatoarea intrebare:
- vrei sa-mi spui ceva?
- oho!...
- atunci, spune-mi!
- nu stiu cu ce sa incep...
- spune-mi ce crezi despre mine...
conturul din ecran isi inclina capul mai intai spre dreapta, apoi spre stanga, cercetandu-l...
- hm... nu stiu ce sa zic...
- asta-i tot?
- asta-i tot...
izbucni intr-un ras isteric...
- iti bati joc de mine!
- eu?!? nu...
- nu stii sa-mi raspunzi la nicio intrebare!
- atata pot!...
incerca sa fixeze silueta din ecran, doar-doar i-o deslusi trasaturile...
- de ce te uiti asa la mine?
nu-i raspunse si continua sa-l studieze... se apropie de ecran... din ce in ce mai aproape... cand ajunse la doar cativa centimetri sari inapoi ca electrocutat...
- mda... mi s-a parut ca te cunosc... te-am confundat....... cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu