luni, 27 septembrie 2010

dezordine

azi am vrut sa fac curat...
putina ordine, sa suflu putin praful...
sa mai arunc de prin ele...
m-am asezat turceste si am inceput sa le iau la mana...
uf! cate s-au strans!
de unele nici nu mai stiam...
iubiri
greseli
uite, pe asta scrie "clipe de neuitat"... nici nu mai stiam ca e aici...
promisiuni
esecuri
o floare
o prostie
uite si niste oameni...
pe unii i-am cunoscut, doar...
pe unii i-am pierdut pe drum
de unii mi-e dor
de altii, de care credeam ca n-o sa-mi mai fie dor niciodata, acum imi este...
le-am tot inghesuit
unele peste altele...
unii peste altii...
si uite cate s-au strans!
am dat cu maneca peste cele mai vechi
am umezit maneca, putin, cu cateva lacrimi
pe unele era sa le scap din mana, asa de tare am ras!
ce sa arunc?
lasa-le acolo...
poate ca nu-mi mai trebuiesc, dar daca incerc sa arunc ceva
o sa se darame tot peste mine...
sa-mi aduceti aminte, atunci cand am sa mai vreau sa fac curat
sa nu mai umblu acolo...
era sa ma inec de ras... de plans...
si-apoi, am vazut ca mai e loc...
chiar destul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu