marți, 17 aprilie 2007

am blog

la ce mi-o trebui mie blog? serios! ce sa fac cu el? de ce are lumea blog? de fapt, ce e aia blog? de ce cineva ar citi ce scriu eu aici? cine sunt eu? atunci eu de ce citesc ce scriu altii pe blogurile lor? de plictiseala... si uite asa aflu o groaza de lucruri care nu ma intereseaza despre oameni pe care nu-i cunosc... da-mi trece timpu...
am si eu o mare apasare in viata: daca tot se zice ca pe net gasesti tot ce vrei, pe mine de ce nu ma gasesc? ete acu o sa fiu! ca daca am blog!... uite, tot am rezolvat ceva...
cati or sa faca misto de mine pe tema asta! :-)
incerc sa-mi dau seama daca acum ma simt in randul lumii...

3 comentarii:

  1. Cum te-ai simtit tu atunci, cand ti-ai facut blog-ul, asa ma simt si eu acuma. Tot din 2007 il am si eu, dar am uitat de el pana azi. Si acuma m-a apucat scrisul. Dar mi se potriveste perfect textul tau din "am blog".
    Si cum merge treaba acuma, dupa 3 ani? E vreo scofala?

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-o prima faza a fost O scofala, iar dupa o lunga pauza a devenit O ALTA scofala... depinde ce resorturi si motivatii ai tu...

    RăspundețiȘtergere