luni, 23 aprilie 2007

leac pentru prostie

unii ar zice ca prostia nu are leac... nu sunt de acord cu ei pana la capat... da, la o prima vedere ar putea avea dreptate... la urma urmei, prostu-i prost si n-ai ce-i face...
da mai sunt unii care incearca... incearca sa-i scoata pe altii din prostie... cica si prostia se poate vindeca (chiar daca un proverb zice ca-"i boala grea")...
"nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita"! da` poate ca daca nu-l lasi pe prost sa se odihneasca... "repetitia e mama invataturii"!...
pe vremea cand eram fascinat de rromi mi-am pus in gand sa invat tiganeste... dar nu de la fostii mei vecini, ci de la unii cu scoala... nu scoala vietii... cu carte, vreau sa zic... si cum toata lumea ma intreba "da` de ce?", am gasit si o explicatie: sa aflu in autobuz ca vor sa ma buzunareasca inainte de a o face! era o explicatie pentru cei care ma intrebau... nu tinea atunci cand spuneam ca vreau s-o invat de la un tigan cu carte!... da` cine nu se prindea de ruptura de logica accepta explicatia mea, zambea in coltul gurii, imi spunea ca n-am ceva mai bun de facut si ma lasa in pace... oricum, niciodata n-am trecut drept normal in fata celor care ma cunosc (Doamne-ajuta!)...
pentru aia care se prindeau mai aveam o explicatie: e cool sa stii o limba straina "exotica"!
intre timp nu mai merg cu autobuzul... deci, nu mi-ar mai folosi sa stiu tiganeste... mai degraba as invata araba... sa aflu cand vor sa ma arunce in aer inainte de a o face :-)... si suna cam la fel...
numa ca eu tot vreau sa invat tiganeste... ca pe vremea cand eram fascinat de tigani...
AOLEU! te pomenesti ca ma duc si la referendum, sa votez impotriva suspenderii lu` Basescu!
ma duc sa ascult stirile, poate ma lecuiesc!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu