joi, 19 aprilie 2007

suspendati natia!

azi am fost (din nou) cu mama la spital...
nu era de ajuns ca steaua a luat (din nou) bataie...
care va sa zica eram deja nervos... da` stiam si ce ma asteapta... speram (ca si aseara la meci) intr-o minune... poate o sa fie altfel de data asta... n-a fost... nici aseara la meci si nici azi la spital...
am ajuns la prima ora, ca asa am fost programati... am rezolvat repede ce aveam de rezolvat... dar am terminat la 12:30... ca intre etapele si procedurile necesare investigatiilor pentru care ne dusesem trebuia sa asteptam cate 30 de minute (cel putin) pentru a ne veni randul... veni-le-ar rau!
nu i-am explicat din nou mamei ca de aia vreau eu asigurare privata si nu vreau carte de munca... ar fi fost ca si cum i-as fi explicat ca degeaba joaca Elton bine, daca Steaua joaca prost...
si in timp ce mie mi se intamplau toate astea, in parlament se vota suspendarea presedintelui... mai bine suspendam natia asta defecta, facem un scrutin mondial si ii intrebam pe aia care se pricep cum sa facem sa ne fie si noua ca lor...

Un comentariu: