miercuri, 25 aprilie 2007

Dumnezeu ma iubeste!

am ajuns la birou cu gandul sa va povestesc despre ultima editie a emisiunii "SUB ALT CHIP"... in seara asta e ultima... n-a prins... nici o lacrima, nici o femeie batuta, nici un copil abandonat, nici un handicapat... asta-i emisiune? uite cu ce mi-am pierdut eu vremea aproape 4 luni! sa produc chestia asta!... gresala mea a fost ca nu m-am intrebat o clipa "pentru cine?"... am facut asa cum am stiut eu mai bine lucrul care imi place cel mai mult: televiziune! si am crezut ca un produs de calitate va avea, garantat, succes! si stiti de ce am crezut asta? pentru ca am fost convins ca cei care vor intelege sunt multi... macar suficienti... da`, hai sa fim seriosi... totusi: nici o lacrima, nici o femeie batuta, nici un copil abandonat, nici un handicapat? chiar am exagerat!!! asa ca in seara asta va fi dufizata ultima editie a emisiunii "SUB ALT CHIP"... o joaca serioasa cu ANDREI GHEORGHE si MEDEEA MARINESCU... de la 20:20 pe TVR1...
despre asta voiam sa va povestesc atunci cand am deschis calculatorul... despre cum am ramas eu fara activitate!...
numa` ca inainte de toate am deschis mail-ul si am citit mesajul despre moartea Ralucai Stroescu... despre cum a murit un om... un om a muncit pana a cazut jos! efectiv!
de ceva vreme ma plang de faptul ca de 2 ani muncesc fara pauza... ma lamentez ca vreau concediu... le spun tuturor ca "nici week-end-ul, nici concediul nu ne mai ajuta... salvarea noastra este PENSIA!!!"... unii ma compatimesc... aia care stiu sa-si rezerve week-end-ul pentru ei... sau mai bine zis care au avut norocul, marele noroc, sa-si permita asta!... dar sunt multi altii care imi spun ca ei muncesc asa de 7 ani! ei, si? treaba lor... fiecare isi stabileste singur limitele... fiecare are prioritatile lui in viata... eu vreau concediu!
...si acum aflu ca un om a muncit pana a cazut jos!...
pe mine Dumnezeu ma iubeste! a facut ca oamenii sa-si doreasca sa vada la televizor o lacrima, o femeie batuta, un copil abandonat, un handicapat...

articolul complet despre Raluca Stroescu aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu