joi, 11 februarie 2010

ce inseamna sa fii gheorghe...

- ce sa fac, ma? sa suflu? du-te, ma, de-aici!... nu suflu in nimic... domnii de unde sunt? a! de la televiziune? da, ma, ca suflu... iach! cu gust oribil! sa ma fortati voi pe mine sa bag eu in gura mea un obiect strain corpului meu!... in gura mea sacra! ce?! daca iti executam un suflat in nas nu era de ajuns sa-mi determini alcoolemia? da` ce dracu are gustu asta? ce-ati facut, ma, cu asta inainte sa-mi dati mie sa suflu? asta e gust de nisip sau de cacat?
- de unde nisip, domnu` gheorghe? ia sa vedem... zice ca n-ati consumat alcool... pe doamna o doare capu... zice ca a fost azi sa-si plateasca taxele si impozitele... nu stim daca e de la asta sau de la accident, asa ca va trebui sa mergeti sa va recoltam probe biologice... adica sa va ia sange...
- ce sa-mi ia, ma? sa ma intepati voi pe mine? baaaaai! in tara asta numai io intep, ma! si acum il invat si pe vladescu!... daca vreti, cel mult, io ma pis sau scuip... asta stiu sa fac... si recoltati voi de acolo ce va trebuie... da` io sange din sangele meu nu dau!
baaaaai domnule gheorghe! cetatene gheorghe! stii de campania aia cu "donati sange"? tu, ca personaj public, detinator de functie publica, platit din banii nostri, n-ai vrea sa dai un exemplu mergand sa donezi sange? da` vezi ca o sa te intepe!
da` daca esti bolnav si trebuie sa-ti faca o injectie, ca nu exista decat forma injectabila pentru tratamentu ala? refuzi injectia si risti sa mori? ce zici, gheorghe, te combini la treaba asta?
am trecut pe langa urmatoarea scena: politia il prinsese pe unu` condamnat de ceva vreme definitiv, dar care se ascunsese pana atunci... vinovat de viol si crima... si voiau sa-i puna catusele...
- baaaaai! nu-mi puneti voi mie catuse, ca fac vanatai! si asta inseamna ca imi pangariti corpul! singurul bun pe care il avem! voi stiti, ma, cine e gheorghe?
baaaai, gheorghe! da` daca te puneau sa tragi aparatul pentru etilotest pe nas, refuzai?
hai sa-ti mai zic una, cetatene gheorghe! prin marea britanie, parca (n-are prea mare importanta unde, exact... intr-o tara civilizata, oricum) exista o lege data in timpul razboiului (sau imediat dupa, in perioada de reconstructie a tarii respective)... ca oamenii sa nu piarda vremea prin baruri, iar a doua zi sa fie apti de munca, s-a dat o lege conform careia toate barurile se inchideau la o anumita ora... perioada respectiva a trecut, legea nu mai avea, teoretic, nici un scop... dar cum ei au fost ocupati cu altele, au uitat sa o abroge... barurile sufereau din cauza acestei legi, dar... abia prin anii `90, dupa mai multe demersuri facute de cei care aveau de pierdut bani seriosi, legea respectiva a fost abrogata! hai noroc, gheorghe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu