marți, 27 aprilie 2010

permis de shopping...

deja primul mall din bucuresti se deschisese de ceva vreme... m-am lamurit repede cam cum sta treaba: acolo e terenul de joaca al purtatorilor de lant gros asortat cu trening nou si pantofi albi, legati de cate o poseta mare prin intermediul unei dudui carliontate excesiv, tot timpul nemultumita de ceva, chiar si atunci cand e vesela (dovada botul permanent pus)... am aflat mai tarziu ca aceasta veriga se numeste "pisi" (evoluata apoi in "pitzi")...
inventarul punctelor de interes s-a dovedit a fi destul de saracut (ciudat cuvant pentru un astfel de loc): magazine cu vitrine paietate si preturi exorbitante la haine pe care nu le-as fi purtat nici primite de pomana, cateva restaurante fast-food, pe care le gasesc si mai aproape de casa, si, poate cel mai tentant, parada cautatoarelor de aur sub forma de bijuterii scumpe, dar curve pot vedea si in centru, in aer liber...
asa ca foarte curand n-am mai prea gasit motive de vizita, ba as zice dimpotriva...
coordonam o actiune care se desfasura concomitent in mai multe locatii, una din ele fiind chiar locul descris... am gasit cu greu un loc in parcarea intesata, chiar daca era mijlocul saptamanii, in jurul pranzului... dupa cateva ture, sansa mi-a suras: doi tineri, un el si-o ea, fugeau speriati, parasind locatia cu scartait de roti! dupa cum aratau (nepotrivit de decent) am inteles ce se intamplase: proaspat flotanti in capitala (dovada si numarul masinii) au aflat de minunea numita mall si au venit sa-si consume chiulul de la cursuri... si cum in herastrau mai fusesera, au incercat noutatea! si acum se caiau... au aflat unde ajung cei care nu se tin de scoala si chiulesc... am vrut sa le strig "grabiti-va! mai prindeti cursul de la ora 13:00!", dar am renuntat, fiind concentrat asupra locului de parcare...
atunci am fost martorul scenei care m-a facut sa jur ca nu mai calc in viata mea intr-un astfel de loc!
langa mine era parcata o masina scumpa, in care se tot foiau doua "maimute", aratand fiecare de vreo 28 de ani, dar cu siguranta neavand niciuna peste 22 (nu m-as fi mirat sa aflu ca aveau 19!)...
- hai, fata, ca ne-asteapta ala!
- stai, fata, ca termin acuma!
dialogul mi-a atras atentia... ce sa termine? ce faceau in masina?
soferita, cea care slobozise ultima replica, se chinuia de zor sa lege nojitele lungi pana la genunchi ale unor sandale din care tocul reprezenta circa 85%... deci asta faceau! isi puneau "uniforma" de mall!
venise pana aici incaltata cu niste pantofiori absolut decenti (i-am vazut cand i-a aruncat in portbagaj), cu siguranta foarte comozi... abia cand s-a ridicat in picioarele de dindarat am inteles: datorita tocului foarte inalt fesierii s-au umflat mai abitir, umpland la limita exploziei pantalonii si asa destul de stramti... acum era in ton cu pieptul revarsat peste bustiera sclipitoare, doar sfarcurile excitate de iminenta intalnire impiedicand sanii sa dea pe-afara!
intre timp au mai aparut si alte astfel de locuri... m-am mai obisnuit cu ideea si cu fauna (la vegetatie nu vreau sa ma gandesc!)...
am un mall foarte aproape de casa si, din pacate, aici se afla cel mai apropiat centru de unde pot inchiria filme... dar am invatat repede care este intrarea cea mai apropiata de locul cu pricina, intamplandu-se ca aceasta sa fie chiar intrarea din spate! YES!!!
zilele trecute am fost sa returnez un film... de pe peretele mallului se zgaieste la mine un afis mare, intrebandu-ma: "vrei permis de shopping?"
mi-am amintit de titlul unui celebru film: "license to kill"... si de o replica pe care am citit-o de curand: "unii oameni traiesc doar pentru ca e ilegal sa-i impusti!"
cei care ucid se numesc asasini... sau criminali... si sunt pedepsiti (prea bland!)
hm... cei care au un permis pentru shopping sunt shoppingisti, sau shoppingari?

7 comentarii:

  1. am vazut si eu asta pe permisdeshopping.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti va luati, farte, de trening cu pantofi si lant etc. Ce importanta are?

    RăspundețiȘtergere
  3. doar imaginatie, frate... in realitate, ei nici nu exista!

    RăspundețiȘtergere
  4. care e faza cu permis de shopping ?

    RăspundețiȘtergere
  5. este o "promotie" a unui mall... vai de soarta noastra!

    RăspundețiȘtergere
  6. pai si cum intri in posesia lui ? am vazut ca au un site pe care iti lasi datele si POATE te vor contacta ei .... cam ciudat . eu am primit intr-o revista niste file cu reduceri pe zile la niste magazine , da nu scrie permis d sopping , deci cred ca ala e altceva =))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. pai cu permisu` asta nu-i asa cum crede lumea! tre` sa fii "demn de el"! ;-)

    RăspundețiȘtergere