luni, 8 martie 2010

iubesc femeia, cand e femeie...

cristian vasile... ce vremuri... ce muzici... nu se mai fabrica...
aveam numai unsprezece zile cand am fost dus la bunica... mama avea serviciu... bunica m-a invatat primele poezii... apoi sa citesc, sa scriu... si, mai ales, sa respect oamenii...
de pe la 4-5 ani m-a preluat mama... nu mai avea serviciu... se apropia vremea sa merg la scoala...
de aia eu am spus pana pe la 11 ani saru` mana si femeilor si barbatilor... pana intr-o zi, cand un vecin m-a apostrofat:
- ma, sarut mana se zice numai la femei! la barbati spui buna ziua!
eram de-acum destul de mare, intelegeam, asa ca m-am conformat...
in liceu si in primii ani de facultate spuneam colegelor sarut mana!
- hai, ma, nu mai zice saru` mana! zi salut! sau buna!
hm... fetele-astea, vorba reclamei...
nu dupa multa vreme aveam sa constat ca tipul meu de respect pentru femei era destul de desuet, si asta chiar pentru ele... a fost o dezamagire sa constat ca majoritatea nu stia sa primeasca un compliment dezinteresat... pentru o FEMEIE adevarata, asta e o arta...
- in rochia asta arati superb!
- ei, pe naiba!
"ei, pe naiba"?... "ei, pe naiba"??... cum "ei, pe naiba"? ai fi putut si tu sa rosesti putin, sa te uiti in ochii mei si, cu un zambet stingher, sa-mi spui usor incurcata "multumesc!"... daca nu credeam ca arati bine puteam sa tac... nu m-a obligat nimeni sa-ti spun asta... daca am facut-o, inseamna ca am crezut-o...
pe fetele alea le-am regasit mai taziu transformate in femei puternice! am inteles ca pentru ele asta e o transformare importanta! si tin neaparat ca aceasta evolutie sa fie remarcata... asa ca atunci cand te intalnesc iti intind mana cu fermitate, ba chiar ti-o strang si ti-o scutura barbateste!
vreti sa fiti egale cu noi? NU SUNTETI! macar si pentru ca voi suportati mai bine durerea decat noi (sa te fereasca Dumnezeu de un barbat care s-a taiat la un deget - e convins ca pe acolo isi va pierde intestinele; dar de cate ori se cresteaza o femeie in timp ce gateste?)... nu suntem egali pentru ca voi puteti infaptui ceea ce cu totii suntem de acord ca este miracolul vietii: nasteti pui vii!
lasati-ne pe noi sa ne aratam muschii... sa fim, uneori, poate putin mai neciopliti (istoria a cunoscut mai multi "birjari" decat "birjarese")... sa fumam (mai degraba un barbat emana masculinitate atunci cand miroase a tutun bun, pe cand o femeie nu reuseste decat sa puta a tigara!)...
scriind randurile astea mi-am amintit de poezia lui marin sorescu...


poate ca sunt cam misogine versurile astea... ce m-o fi apucat chiar azi?
azi e 8 martie... dar parca ma intristeaza sa constat ca, desi sunt multe persoane de sex feminin pe lume, sunt din ce in ce mai putine FEMEI!
voua va spun LA MULTI ANI!



P.S. mai in gluma, mai in serios, se spune ca "barbatii e porci si bea!"... ca ne uitam doar la sanii vostri, la picioare si la posterioare... dar sa stiti ca asta se intampla pentru ca, desi sunt multe persoane de sex masculin pe lume, sunt din ce in ce mai putini BARBATI...
astia putini de-am mai ramas stim sa admiram rotunjimea (si nu neaparat marimea) unui san prin decolteul deschis atat cat sa-l puna in valoare (nu sa-l dezgoleasca)... sa remarcam conturul unui posterior prin fusta care-l acopera... sa masuram din ochi lungimea unei gambe, acoperita de ciorapul fin, de la genunchi (imediat sub tivul fustei) si pana la glezna...

2 comentarii:

  1. http://lena.star.md/- fenomene diferite printre care si al femeiei...intrati si vedeti!

    RăspundețiȘtergere
  2. da...f. frumos.
    cred ca merita un nou post...doar intr-un an se puteau gasi multe de adaugat.

    RăspundețiȘtergere