joi, 18 martie 2010

REWIND

iesi de sub dus, cu apa inca siroindu-i pe corp... se duse in dormitor... se aseza in fata oglinzii in care se vedea pe de-a-ntregul... isi admira trupul tanar, formele bine definite, pielea stralucitoare...
isi desena corpul, urmand cu varful degetelor o linie care pleaca aproape din crestet, urmeaza conturul parului, coboara prin spatele lobului urechii spre gatul lung... apoi continua pe umar... urmareste rotunjimea ferma a sanului... coboara incet spre abdomenul perfect plat... se apleca usor dupa ce trecu de sold... varfurile degetelor, creioane imaginare, trasau acum pulpa fina, atent epilata, acoperita inca de broboane de apa... spre genunchi... gamba sculptata, ca a unei balerine... glezna...
lua un prosop si se sterse incet, mangaindu-si fiecare milimetru de piele... parca se modela din lut... ca si cand in urma prosopului se materializa corpul ei...
isi puse ciorapi fini, negri... ii intinse atenta pe picior, acoperind genunchii rotunzi, iar la final potrivi cu meticulozitate banda adeziva pe pulpa...
se intoarse si admira in oglinda felul cum dantela ii imbraca fesele, mulandu-se perfect pe rontunjimea acestora... si-a pus apoi sutienul, cu o cupa nu foarte plina... zambi...
pe pat era intinsa rochia... rosie, dintr-un material vaporos... o imbraca, felicitandu-se pentru alegerea facuta... decolteul generos ii scotea in evidenta bustul, iar soldurile se conturau perfect prin acest material... iar de lunga era exact atat cat sa-i descopere genunchii si inca vreo cativa centimetri mai sus... atat cat sa-ti doresti sa fi fost mai scurta, dar daca ar fi fost ar fi ucis brutal imaginatia...
isi puse apoi bijuteriile... colierul iti oferea un alibi pentru privirea scapata in decolteu... pentru ca apoi dansul cerceilor lungi sa-ti fie salvare, abatandu-ti atentia asupra umerilor goi...
era aproape gata cand se auzi soneria... doua pufuri discrete de parfum, iar in drum spre usa incalta pantofii cu toc inalt...
o privi inmarmurit... dupa ce se dezmetici ii spuse zambind:
- stii ce? am o idee... ce-ai zice daca n-am mai merge nicaieri si am ramane aici in seara asta?
- exact la asta m-am gandit si eu, chicoti ea... 

*pentru a afla continuarea povestii "derulati" prima parte, de unde v-am lasat eu spre inceput... ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu